Před zasláním vyplňte prosím nejdříve objednávku a počkejte na naše potvrzení Vaší objednávky.
Uveďte a popište, prosím, co nejpřesněji závadu přístroje, který chcete opravit včetně značky a modelu. V případě nereálné nebo nerentabilní opravy tak ušetříte náklady na dopravu. Můžeme Vám zajistit dopravu kurýrem, nezapomeňte uvést v objednávce. Náklady na dopravu hradí zákazník, výjimkou je oprávněná reklamace.
Váš přístroj zasíláte přímo do servisu – technikovi, který provede diagnostiku závady a určí cenu opravy většinou do 3 pracovních dní od doručení přístroje do servisu. Toto Vám oznámíme e-mailem případně telefonicky a po Vašem souhlasu s cenou opravy, ihned objednáme náhradní díl a po jeho obdržení bude Váš přístroj opraven.
Opravený přístroj Vám zašleme dobírkou, na což Vás předem upozorníme e-mailem nebo telefonicky.